Soooliga dag

Soooligt å fint idag, så blir nog att sola lite. Skönt :) Ska strax gå å duscha, jävliga är att när jag klippte mig häromdagen tyckte hon att jag duschade för ofta. Jag duschar mitt hår varje dag, så kanske ska försöka skita i det idag då? Haha, iaf tills ikväll ;) Äsch, jag va å kikade mig i spegeln nu, håret står åt alla håll å kanter. Å världens fågelbo bak, fattar inte hur jag sover som, jag måste jue ligga å gnugga huvudet mot kudden..

Nu så ska jag gå å duscha, sedan smaska i mig pizzan som blev över ifrån igår. Kanske Daniel vill dela? Han åt jue upp sin.. Får se.

Ha en fin dag folket, det tänker jag ha i värmen :) Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du får en bra helg! :)

2009-04-24 @ 13:47:45
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0