Nattinattnatt

Hallojsan.
Idag så va jag å syrran till  Ljunbyg en sväng, blev inget shoppa utan bara att strosa å kika lite. Jag fick ett par jättefina solbrillor av syrran, tack så hemskt mycket! :)
Eftermiddagen blev det att vara i parken med Tilde, eftersom Ida va "ny" å okänd så blev hon klar favorit :) Vi gungade och hade oss, riktigt skönt ute. Har legat kring femton-sexton plusgrader, så det har räckt med bara en tröja. Så skönt. Riktig vår är det här nu. Patrik, Daniels bror, sa att det skulle vara kring 22-24 grader nu i helgen så vi hoppas på det imorgon då vi ska åka iväg å sitta vid vattnet å fiska sill. Få lite färg i sitt blekfeta ansikte.

Ska strax gå å lägga mig, är jättetrött å slut i kroppen.
Var förresten in på vårdcentralen idag också, eftersom jag inte fått några papper så tänkte jag att jag måste in å fråga om dom, så jag vet om dom försvunnit eller inte. Det hade dom inte, för dom skickades idag. Haha, får dom imorgon då. Prima prima..

Nattinatt hörrni. Sov så gott. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0