Torsdag

Jag är så hungrig. Men tänkte vänta med att käka frukost tills Daniel kliver upp. Trist att äta själv :)
Har sovit oroligt i natt som faan. Känns som att många har dött nu denna vår och jag har som drömt om det på något vis. Läskigt, men iaf så har jag sovit oroligt å kastat mig runt i sängen. Får be om ursäkt till Daniel om jag bufflat på han några gånger :P

Idag är det då städardags. Det ser ut som kriget nere, tror egentligen det är som vanligt. Bara man tar tag i det så går det fort. Har även sopsorteringsgrejor som ska iväg å det ser alltid ut att ta jävligt med plats.
Ikväll vet jag inte vad som händer, mys bara tror jag. Grilla kanske? :D Haha, jag älskar grillat :) Idag för ett år sen träffdes Daniel å jag för första gången :) Bara så att ni vet liksom.

Sen så har jag fått mig en ny drog. Ett spel på nätet som jag sitter å tokspelar, kom inte i säng för än typ halvtre eller nått. Bara för att jag satt å spela och tiden rann iväg. Sen så skulle jag hänga tvätten å plocka ihop i köket innan jag la mig, så tiden tickade iväg rejält :)

Nä, nu ska jag spela lite :P Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0