Någon som vet?

Jag tänkte ringa till ica å be dom "sätta ihop" mitt å daniels kort så att vi samlar bonusen på samma kort. Eftersom vi mesadels handlar på ica. men det går inte att komma fram, eller så hamnar man på ica bank, är det dit jag ska då? Är det någon som vet? :)

Iaf så har jag fått tag på chefen, så nu är det löst, ska skicka mina anställningspapper till Karlskrona. Sen ska jag skicka papper till Alfa-kassan. Hm, sen tror jag inte det är något mer som ska skickas.. Tror jag :P

Ska gå ner å äta något nu, börjar bli hungrig :)

Ha en fin dag hörrni. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Håller alla tummar jag har för att det går bra för dig där nere :)

2009-04-28 @ 13:13:36
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0