Måndag tisdag och idag

Dagarna bara flyger iväg. Vad har hänt sedan sist? Inte mycket, i måndags så blev det lunch/fika på ikea tillsammans med Daniels två bröder och en sovande Tilde, bokade även en klipptid till tisdag morgon. Dagen var alltså enormt jävla lugn.
Igår då, så blev det klippning både för syrran och mig. Jag blev nöjd, tror jag. Har inte försökt fixat till det själv än, det är då man inser att man inte är nöjd ;) Hon var supertrevlig, så det känns bra att jag hittat mig en frisör jag kan traska till här nere.
Sedan va det planerat att äta gooood thai-mat, men så blev inte fallet då vi ringer och dom inte svarar. Vi åker ner å inser att dom stängt för en månad sen. Haha, vilken miss. Fick bli kinamat istället, efter det så däckade jag totalt i soffan.

Var även duktig igår å hjälpte Daniel att byta till sommardäck på bilen. Eller hjälpte till å hjälpte till, jag satt på ett däck och surrade :) Granntanten kom å jag hejjade på henne innan jag gick in, tydligen var hon nyfiken å ville se vem jag var så hade jag inte vänt om å gått ut igen lika snabbt så hade vi haft tanten i huset. Haha, Svensson va lite kinkig då ;)

Nu strax tänkte jag ta mig en dusch, syrran har inte vaknat än så jag väntar med att äta frukost, men är superjävlahungig! Jävla skit :P

Just ja, jag färgade håret igår också, blev inte så stor skillnad sen innan mer än att jag inte har någon utväxt längre.. :)

Hörs senare, en annan dag eller nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0