Länge sedan nu

Herregud så länge sedan jag skrev något.
Har iaf kommit tillbaka ner till Småland, eller rättare sagt; Nu har jag flyttat ner till Småland. Igår åkte vi ner, syrran åkte med och kommer vara här till den tjugosjunde, mys :) Vi hade packning så vi bar och slet oss svettiga ;) Resan gick superbra iaf, köpte åksjuketabletter då vi blev så jävulska dåliga upp sist, och dom funkade riktigt bra! Så nu kan jag åka tåg utan att må dåligt ;)

Idag har vi varit till Ullared och shoppat loss, handlade iofs inte så mycket men en vit klänning och en vit/blårandig tröja fick följa med hem. Sedan lite annat smått å gott, hade tyvärr ett par nya sommarskor på mig, så hade så enormt ont i fötterna när vi skulle hem så jag gick som att jag gjort ner mig totalt, då jag inte kunde kliva ner ordentligt på foten. Jävligt :)

Nu blir det borsta tänderna och lägga sig. Sov så gott. Så hörs vi :)

Tycker om min Daniel, sååå mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0