Hej hopp

Ja nu har syster åkt hem. Fruktansvärt trist, nu ses vi inte förän i juli förhoppningsvis. Annars blir det kanske till hösten om jag kan åka hem då :)
Jag åkte med henne till Alvesta, när jag satt å vänta på mitt tåg tillbaka hit till Älmhult så blev jag så jävulskt sugen på en banan och ost smörgås. Så blev till att traska in på konsum å köpa bananer. Så gott med banan på mackan.

Idag sker inte mycket, ska plocka upp alla mina kläder å lägga om i garderoben, sen så blir det plocka ihop lite i allmänhet. Jag fick sängkläder och handdukar av syrran som inflyttningspresent så ska nog slänga in dom i tvätten så kan det bli en rentvätt antingen ikväll eller imorgon, beroende på när dom torkat :)
Svensson ska iväg å spela golf sen, så jag får jue underhålla mig med någonting :)

Nu börjar jag bli trött. Somnade kring halvett-ett i natt och klockan ringde halvsju. Så blev halvlite sömn :)

Men vi hörs senare hörrni. Pussåkram

Kommentarer
Postat av: My

Låter bra :)

Min helg har vare bra, lugn och skön.

Din då?

2009-04-27 @ 16:04:28
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0