Grillat

Så va det snart sängdags för mig. Är svintrött, vet inte vad det är. Men pollen har börjat slagit ut så enormt mycket nu, så tror det är det som knäcker mig lite. Har haft svårt att andas idag också, så har fått tagit mycket astma-medicin. Det gör inte att man blir piggare inte.

Ikväll åt vi goood mat. Köpte kött som vi grillade och till det blev det en sallad med tomat gurka rödlök och sallad :P Så gott det var.. Jävliga är att det va så gott så jag hade kunnat fortsatt ätit fast jag var mätt :P Daniel har även gjort så jag blivit beroende av grillade majskolvar. Det är såå gott med smör å salt på, jävla skit :P Haha, så är sugen på det hela tiden! Inte lätt när det är gott

Imorgon så ska jag tvätta vinterdäcken tänkte jag. Sedan får jag se om jag tar å bygger ihop vårat lilla växthus. Något att göra iaf. Daniel ska jue iväg så, har jue inget bättre för mig.
Känns lite trist på något vis, känner ingen här nere än. Så blir mest vara hemma! Skönt på nått vis men, nästa vecka börjar jag jobba. Då brukar det kännas bättre, då får man sin sociala bit på jobbet så man reder sig ett tag :)

Sov så gott hörrni. Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0