God morgon

Hej hopp..
Nu märks det att jag inte har något att göra på dagarna, jag kan inte sova på nätterna! Är inte tillräckligt trött, somnade kring halvtvå, vid fem vaknade jag och sen har jag bara legat och snurrat runt och inte kunnat somna om. Daniel kom å la sig kvart över sju å då klev jag upp. Känns jobbigt på nå vis att ligga och snurra runt å han somnar ;)

Idag så ska jag ringa lite, åka å handla sedan tänkte jag baka. Daniel ville ha med sig något att bjussa på jobbet, så funderar på en äppel-paj med kokostäcke. Den är god :)

Ha en fin dag så hörs vi säkerligen senare :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, men dä ä inte helt fel heller :D Nu finns det några bilder på badrummet ;) haha. Hoppas äppelpajen blev god :D

2009-04-01 @ 10:13:28
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0