Baka

Ja nå tusan blev det baka idag allt, tre pajer blev de! Så jävla sugen att smaka men det kan man jue inte. Fult, haha, han tar fram dom å de saknas en bit :P
Vi städa även ur rummet så nu kan syrran ta sig fram till bäddsoffan när hon kommer, innan hade hon fått klättrat fram :P

Skulle göra soppa till middag, men va så rörigt i köket då jag höll på. Så vi åkte iväg med lite skit som ska sopsorteras, sedan köpte vi en pizza att dela på.. Gott va det :) Men när Daniel åkte vid halvnio blev jag lat, helt slö blev jag. Så jag ska gå ner nu strax å städa ihop kriget jag skapat nere på diskbänken, även hänga lite tvätt sen får det fasen bli sängen för min del :)

Sov så gott hörrni. Vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sizz

tack så mycket!! :)

2009-04-02 @ 14:33:25
URL: http://sizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0