Ändrade planer

Herrejisses vad jag hade stavat fel i förra inlägget. Ajja, skit samma.
Ändrade planer denna dagen, jag plockade in mina grejor i garderoben och startade sedan tvättmaskinen. Daniel ville vi skulle åka till hans mamma och pappa så vi åkte dit, köpte med oss pizza. Det va mysigt att sitta ute på deras.. Altan? Vet inte vad dom kallar det.. Så enormt sköna dagar nu, är som sommar! Riktigt varmt på dagarna också bara lite kyligare på kvällen, mys :)

Nu ska jag snart gå å lägga mig, är trött som tusan. Törstig efter pizzan är jag också, så får hinka i mig lite vatten innen sänggång.

Sov så gott hörrni. Vi hörs

Kommentarer
Postat av: My

Okej,lät bra det :)

Jajemänsan! Plugga är det enda man gör nu i princip.

Hur går det för dig med allt då?

2009-04-28 @ 09:30:01
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0