Kväll eller natt

..skitsamma vad jag kallar det. Men här sitter jag. Kört fast med en jättestor uppgift som jag fattar noll av. Står om den modellen i boken, men när vi gick igenom den på lektionen va det inte så. Varför e det så här? E jag trög eller? Får se om jag reder ut den. Annars får jag ta å ringa Karin å beklaga mig lite :)

Så dagen idag.. Vi va å hämtade såna små grejor man eldar, som jag inte kommer på vad det heter.. Tungt som tusan va det så man kände sig lite som en gorilla efter att burit dom.
Daniel te Hässleholm å kolla på en sån man har golfklubbor i, så vi åkte fit efteråt. Glad som ett barn på julafton va han när han kom ut med den stora saken i famn. Haha, såg riktigt överlycklig ut. Söt.
Sen blev det mcdonalds, mätta som as å utrullandes i bilen. Hem hit å ner i soffan. Där däcka vi gott innan han skulle på jobbet. Så nu sitter jag här själv igen ;)
Försöker som sagt göra uppgifterna men det är lite lättare sagt än gjort när man kört fast!

Alltså.. Daniel har som sagt innan två katter. En svart som jag gillar lite så där (gillar egentligen inte katter, men denna gör inte så stort väsen av sig mer än att den är som en fläskis som mest ligger å är lat). Sen den gråa faan som är galen å som jag är livrädd för. Den är knäpp, det har jag räknat ut själv, även fast Daniel varnat mig för den.
Men det jag alltså ska komma till är att.. Den svarta ligger bredvid mig på stolen medans den gråa är borta. Den är som ingenstans.. Lite tragiskt liksom.. För känns lite obehagligt att inte veta vars den satan är nånstans :P Haha, bekymrad för dessa kattjävlar jag :P

Har lite ont i magen också.. Vet inte vad det är, känns som ett stort hål mitt där typ magsäcken är. Inge bra, men har inte ätit nå dumt tror jag (med dumt menas nått jag inte tål.. Typ laktoshelvetet) Blir nog lite yoghurt sen, för att fylla upp hålet. Känns som om det bränns mitt i maggropen. Inge bra..

Måste skriva att.. Jag tror aldrig jag trivts så bra någonstans. Kännt mig så lugn och trygg någonstans som jag gör här. Vet inte vad det är men. Känns så bra! Jag skyller på Svensson ;)None

Nä, nu blire till köket å dricka vatten å ge mig på Omvårdnadsboken å uppgifterna.

Ha en fin kväll. Pussåkram


Jag efter att vi burit dom säckarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0