Jobbat idag.

Det har jag! Skönt, då kommer lönen i slutet av oktober inte vara noll ;) Har jue ändå jobbat 7.5 timmar denna månad :P Känns så jävligt, men så är det jue. Skolan måste gå före!
Så ikväll blire lugnt, käka lite snart. Ska göra oss i ordning sen blire kalas. Brorssonen fyller tjugo så det blir kalasa lite. Inte så länge för min del, en halvtimme brukar räcka. Typ, in ge present fika sen ut. Halvtimme, är typ lagom å då tok jag påtår på saften :)

Jag är på förbannat bra humör idag. Kan det beror på att det snart är tisdag? Kan va det ;)

Nu blire mat. Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fyller robin 20?! Hjälp va ungdommarna växer :p Nästan så man känner sig gammal ;)

2008-09-20 @ 16:22:01
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0