Igår och idag

Så igår började skolan igen. Jag var laddad, glad att få träffa alla igen. Första dagen! Klart man är glad.
För det första så kände inte läraren igen mig så hon skickade iväg mig till dom som började den här terminen. Hyggligt! Sen så va alla i klassen typ dyster, för dom hade jue gått två veckor redan (jag hade den första kursen) så dom va redan less.. Haha, jävligt kallas det.
Sen så blev jag förföljd av en viss nån, så jag kunde inte göra som jag ville på hela dagen på skolan. Haha! ;)

Sen blev det mat med mamma å syster, sen skulle dom te Kramfors. Hittade en ful/fin klänning för 50kr som jag köpte. Det va de väl det enda. Jo, vi va på Dollars, så där köpte jag lite block å mappar! Nödvändigt skit ni vet..
Kvällen bjöd inte på mycket mer än dator och prat med Daniel på kvällen! Mys! Fick biljetterna igår också, så jag längtar! Haha, redan ångest för att åka hem bara ;(

Skulle beställa böcker igårkväll, men hittade inte den jag skulle ha. Så fick beställa dom idag, det är så dyrt :( Sjukt vad böckerna kan kosta!

Nu ska jag börja kika igenom uppgifterna för denna veckan!

Ha en superdag!

Tycker om dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Joda, dä ä prima (: Hur ä dä sj da? När åker du ner igen da?

2008-09-02 @ 14:03:52
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: My

Det är dyrt att beställa böcker :/ Vad läser du nu för något?

2008-09-03 @ 19:32:21
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0