Hej hoppsan

Jävlar vilket väder. Jag hatar hösten för det här, när det är mörkt tokregnar å stormar. Läskigt äckligt är det.
Annars gillar jag hösten, när man får klä på sig i lite mysigare kläder. Burra på sig liksom! Mörkare skönare färger å så.. Men just att det ska blåsa, det gillas inte!
Haha, pratade med Daniel ikväll. Haha, tror inte han gillar hästar! Lät förbannat roligt iaf.. Men jag förstår han såklart, dessa stora jävla as som står nära. Ja, nå fasen skakar benen då! Haha, men ändå roligt att hon va mer framåt å orädd, lillalilla hon å stora han. Haha!

Nu så blire snart soffan med täcke. Är helt slut i hela kroppen! Allt värker!
Har jag fått nå böcker? Icke.. Tror ni jag har panik? Det kan jag lugnt tala om att jag har. Jävla dynga!
Brukar bli deppig på nå vis när jag inte kommer igång med uppgifterna (har jue en förklarlig anledning denna gången men, ändå) men inte nu! Tror det är för att jag har så mycket roligt att se fram emot! Längtar som ett tok tills jag ska åka ner te Svensson!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs och syns.

Ja just jag! Pappas kompis med familj va här ikväll. Två ungar, 2½ och 5 år. Satans vilket liv dom förde. Å vilken energi, vem fasen orkar springa fram å tillbaka som dom? Det är inte klokt. Bara liiteliite utav det skulle jag kunna tänka mig ta! Så klarar jag mig bra som bara tusan! Haha

Ha det bäst! Flodhäst..

                  Tycker om dig! Massor! None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0