Vad jag gjort

Ja vad har jag gjort ikväll:
- Bakat bullar, som enligt mig blev goda
- Tappat en massa socker på golvet så blev att dammsuga av i köket
- Den där kaminen som ska hålla det varmt här la av, Daniel fick ringa å säga vad jag skulle göra. Så nu e den fixad :P Haha
- Ätit en isglass. TuttiFrutti! God som tusan...
- Suttit med uppgifterna som jag fick tillbaka idag! Jag hade visst gjort rätt på alltihopa. Stolt jag!

Men nu kommer jag till ett problem. Jag är helvetes sugen på ett kokt ägg. Bara ett ägg med salt på. Men orkar inte koka :( Jag är lat.
Ska bara diska två brickor som jag haft bullarna på och sedan renbädda! Sen är jag klar för ikväll. Ska de kanske bli en tidig sänggång kanske? Vi får väl se :)

Nu ska jag fixa det sist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0