Tidigt imorse

Klev jag upp. Bar iväg till stan med mamma för hennes behandling eftersom hon inte kan köra själv efter den.
Trött som satan, vägen va hal. Vad händer? Jo när hon kommer ner bedömmer läkaren å mor min att det inte blir nån behandling då hon inte har så ont. Men va iiii...
Så det fick bli fika på Westerlunds ;)

Somnade på soffan när jag kom hem, sedan har det blivit datorn.
Varför gör jag alltid så här? Är jue så skönt när uppgifterna blir klara en efter en. Det lättar inombords när det börjar redas upp. Men seg som jag är skjuter jag på det ;)

Nu ska jag till stan på Halloween-kväll. Mysigt :) Ska bara byta om å bege mig nu. Hörs troligtvis sen :)

Pussåkram

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha, men då passa ni juh bra ihop iaf ;) Du håller koll på hans saker å han på dina :P kan väl inte bli bättre :D Ja, dä ä underbart. Hoppas det kommer mycket snö iår! Och att dä ä snö på jul :p

2008-10-30 @ 17:24:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0