Tankar

Känns som om jag har massor av tankar som snurrar runt. Känns som att hjärnan inte kommer till ro..
Tänker på allt som har hänt. Vad som ska hända. Vad ska hända när jag är klar med skolan? Söka jobb såklart. Men vart? Vad vill jag jobba med som uska? Och vart ska jag börja söka? Har jue jobbat på äldreboende och demensboende. Även praktiserat på en demens dagverksamhet. Så känns som att det har jag gjort. Det är inget som lockar..

Har jue hittat den där KY-utbildningen, fortsatt utbildning för undersköterskor inriktning nyfödda barn och småbarn tror jag. Så blir det så.. Ska jag söka? Eller ska jag jobba nått år å söka sen?

Vad vill jag? Är det bara jag som har värsta problemen med vad jag vill?

Vi satt å prata om det på skolan idag.. Typ alla tyckte jag skulle söka å åka till Norge. Å bara tjäna pengar nu när jag är fri å inte har familj. Men vill jag verkligen dit? Haha.. Jag är fan jävulskt velig...
Egentligen, så behöver jag inte ha dessa bekymmer nu. För det är länge kvar innan skolan är slut.. Okey, inte länge. Har kurser i cirka tolv veckor in på VT -09, men ändå. Det går så jävlarns fort!

Nä jag måste sluta tänka. Ska lägga mig å sova.. Dö av ett tag...

För jue mer jag tänker, desto krångligare tycker jag det blir.. Jävla skit :)

Sov gott. Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0