Söndag

Jag har alltid, så länge jag kan minnas hatat söndagar. Tycker att dom är lite ångestframkallande fast på ett milt sätt. Svårt att förklara. Tror det är lite det att man har en hel ny vecka framför sig, söndagar finns liksom inget att göra.
Så när jag öppnade ögonen imorse så skulle jag å syrran åka till sundsvall. Bra tyckte jag, nått att göra. Men hon ville inte längre då. Surt, så jag somnade om å sov ett bra tag till.

Sen börja jag fundera ut vad jag skulle ta mig till. Vad ska jag göra på denna tråkiga dag? Gick in hit å inser att mitt rum är ett kaos, saker överallt. Kläder till förbannelse överallt så började vika ihop det.
Jag har länge muttrat över att jag tappat kläder, hittar dom inge längre. Kan nu meddela att kläderna som var försvunnen låg i denna hög! :p

Nu ska jag ta mig nått att dricka, sen fortsätta med mitt projekt! Pussåkram

Nu är det typ tolv dagar kvar! Så jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0