Segpropp

Är så seg på att skriva. Har som inte haft nå att skriva om egentligen men..
Kan jue dra lite i stort vad jag gjort i helgen.

I lördags så va jag med mamma på stan, hon skulle köpa vinterjacka å jag va med som smakråd. Blev en vanlig svart jacka, men den va fin. :) Blev även frukost på stan. Va mätta hela dagen efter den jävlarns smörgåsen.
Kvällen blev det middag, sen låg jag i sängen å läste ut skitboken till psykiatrin. Så jävla dålig va den. Så nu ska jag bara skriva om vad faanskapet.
Somnade tvärt när jag låg å läste så den ramla ner så jag är alldeles öm i pannan. Jag är ett pucko!

Igår så jobbade jag. Sju-fyra. Men en visst as hade med sig hunden på jobbet. Så näsan rann, ögonen kliade. Så det va ingen bra dag.
Hade dessutom inte sovit ett skit natten till igår. Blåste jue så jävulskt, tror även det va svårt att sova för att vi ändrade jue klockan å jag sov en halvtimme på kvällen.
Så jag var dödstrött igårkväll, halvnio halvdäcka jag i soffan. Tio över nio låg jag i sängen på väg in på sömnen! Så skönt det va när jag vakna halvåtta imorse; PIGG! Det är inte så jävulskt vanligt vill jag lova.

Idag så va det skola. Börjar med Etik och Livsfrågor. Rätt intressant men fullproppad kurs. Mycket egna åsikter och tänka ut frågor. Men ändå, det ska jue tänkas :P
Blev middag med super sociala syster efteråt ;) Sen nu är jag hemma.
Ska leta rätt på lite skit tills imorgon, så ska basgruppen träffas å göra gruppuppgiften då. Ska skriva lite om lagar och olika åsikter om Konstgjord befruktning. Kan bli intressant.
Har seminarium på måndag om det. Vi har olika områden hela klassen så kan bli intressant. Får se..

Så denna veckan blir fullproppad med uppgifter ifrån både psykologin, psykiatrin och denna kursen. Så nå fasen har jag det jag gör ;)

Frågade även hur det såg ut efter jul. Å det såg verkligen uppstyckat ut. Skulle först va ledig i flera veckor, sen läsa halva Sjukvårdskursen, sen läsa Socialpsykiatri sen ut på praktiken som är andra delen av Sjukvårdskursen.
Nä, det gillade jag inte. Hålla på att för det första skjuta på allt i flera veckor, sen hacka upp kursen.
Så nu blire läsa hela Socialpsykiatrin på distan totalt, sen läsa Sjukvård så.. Tror jag är nöjd. Får se.
Ska jue även läsa Lindrande vård 48-51 på distans. Jisses.. Får se om jag är så duktig så jag tar mig för ;) Tror faktiskt det.. Det är jue i slutet, så det är sista snabbenergin som kommit. Ljuset i tunneln liksom :)

Nu ska jag leta lite fakta. Ha en fin kväll. Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0