Så trött.. Så trött

Är så helvetes sjukt trött. Vet inte va det är. Orkar ingenting, vill helst bara krypa ner under täcket å ligga där ett bra tag. Vad är det som händer? :) Annars är jue allt toppen, förutom noll komma nollnoll motivation till att plugga. Skittråkigt, allt! Tror det är för att kursen som va förbannat skittråkig. Då är det svårt att försöka få till uppgifterna! Vill jue va klar nu.
Har hittat en KY-utbildning jag vill gå, en fortsattutbildning för uska. Inriktning nyfödda å små barn tror jag det var. Verkade så roligt. Men finns bara på ett ställe, å typ bara tjugofyra platser. Så chansen att ta sig in är nog minimal som satan! Men söka kan man jue, i så fall så blir det jue nästa höst den börjar. Men då har dom väl lagt ner det, bara för att jag sökt ;) Haha, positiv är jag idag också ;)

Annars då.. Inget. Färgade håret i fredags å blev nöjd, men nu har färgen börjar åkt ur igen så nu är jag nog mindre nöjd snart :P Vad är det för fel då färgen inte vill stanna? Fattar inte det..

Nu ska jag än en gång sätta mig med uppgifterna! Ska satan inte gå ifrån datorn förän dom e klara. SKIT!
Saknar Daniel gör jag också, längtar så tills han kommer.. Kanske ska ringa å boka hotell nu? Då måste jag jue gå ifrån datorn? Okey då ;)

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0