Rubrikstrejk

None
Va mysigt på stan igår. Det va småkallt, mörkt, marschaller (vet inte hur det stavas men..
ni fattar..) efter  gågatan. Å halvmycket folk. Mysigt :) Köpte en ny mascara som hon tog 95kronor för istället för 89. Men där  strejkade jag å bad om mina sex kronor. Haha, men det är inte första gången dom tar mer betald för att dom inte ha koll. Nä, då jävlar ;)
Köpte även ett läppglans å fotfilar :P Så gick jag ner å bokade två biljetter till James Bond-filmen på söndag. Se så jag inte somnar till den också ;) Somnade jue när vi skulle kika den första filmen, i soffan.. Så vi måste titta om den nu, bara för att jag är en knul å snarkar!

Sen blev de lite mat å hemfärd.
Idag så händer det mycket. Så mycket planerat så, ska försöka spränga mig fram på rummet å försöka få till det så det ser iaf någorlunda ut. Har böcker å papper överallt. Men stenkoll har jag, bara det att... Plockar jag ihop nu kommer jag inte hitta något.
Ska skriva på uppgifterna, sen blir Sundsvall, gå å kika stan där, sätta syrran på bussen, hämta Daniel vid tåget. Så jag längtar..

Nä nu ska det bli en till smörgås, sen lite nytta. Hörs och syns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0