Min dag..

Ja ni.. Jag somnade med en gång jag somnade igår. Så skönt, men sover så lätt på nå vis. Vaknar jättelätt å är pigg. Undran om det är för att jag längtar så helvetes till på fredag?
Idag så har jag gjort uppgifter, slagit in paket till syster å det blev fult. Varit å handlat, stekt till pyttipanna, stekt ägg till det å jag brände då två fingrar. Gör så jävla ont!

Imorgon blire upp tidigt. Mamma ska till sjukan klockan åtta å göra behandling. Efter den kan hon inte köra. Så blir jag som blir chaffis. En halvdöd sådan ;)
Nu så blire fortsätta med uppgifterna. Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, dom ä vääääldigt sköna :D Jadu, jag jobba hela veckan, sen ska vi ut och käka på lördag och sedan krogen. Så det ska bli skoj (: Ska ni hitta på da?

2008-10-29 @ 17:33:53
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Aha, va skoj :D Ska du ut nå ihelgen da?

2008-10-29 @ 19:32:33
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0