Måndag-Tisdag. Natt!

Åh här sitter jag. Har beställt födelsedagspresent åt systeryster. Så får se om det hinner komma eller om det är sego! Hoppas iaf det gör det. Annars tar det jue en helvetes tid?! Vem vet..
Har ingenting att skriva om. Ska ringa å boka hotell imorgon eller idag blir det jue nu, till Daniel å mig, mys i Sundsvall! Längtar så helvetes tills han kommer upp. Söt! Känns som hundra år sedan jag åkte hem ifrån honom, men det va en vecka sedan! Tokigt...

Har så ont i huvudet, ögonen är alldeles röda. Har som en konstig trötthet i kroppen, inte trött så jag kan sova bort det. Utan kroppen är trött. Förkylningen har jue börjat lätta. Men kroppen har väl degat ihop ändå!

Ska gå å tvätta bort sminket, borsta gaddarna sedan krypa i säng. Fick en gratis tidning med posten idag, så ska bländra igenom den å se om det är nå intressant.

Puss och godnatt

För dig. Tycker om dig! Så mycket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0