Lite ord

Igår va jag död, orkade inte skriva något så därför blir det idag istället.
Va på skolan mellan nio å tre. Började med psykiatri. Så enormt intressant, läraren är så bra. Så man verkligen suger i sig allt hon säger! Uppgiften till nästa vecka va att antingen fördjupa sig i en sjukdom inom psykiatri. Sedan göra en människa typ med med den sjukdomen å sätta lite diagnos eller så.. Eller så skulle vi läsa en bok inom ämnet berätta om den å ta ut lite diagnos å så. Det tyckte jag lät roligare, så har varit å lånat bok på Långsele bibliotek nu, va jue bara där den fanns. Det blev "Ingen dans på rosor" av Hannah Green. Hoppas bara den är bra.
Såg ut att va lättläst!

Så idag har jag varit på stan, fikat lite där handlat mat, varit på biblioteket som sagt sedan hem bara. Blir väl att bädda ner sig i soffan å börja läsa! Jag känner mig på hugget att ta tag i detta :P

Om två veckor kommer Daniel! Längtar såå.. 

Pussåkram

Hörs nog mer senare kan jag tro..

Ja just, vad som händer ikväll? Blir nog boken å soffan. Skulle vilja baka en kladdkaka. Bara få baka, för är inte sugen på den :P
Fick Leilas kokbok igår, verkar jättebra! Så ska testa på en massa recept därifrån! :) Fick även den andra boken av Jenna, så började läsa den med. Kan jue meddela att hon har då inte döljt då detaljer direkt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0