Kramfors

Joppsson.. Idag blev det lunch på stan. Ville inte åka hem sen så det blev en raggarsväng te Kramfors.
På dollars hittade jag en sån smyckeshand som va typ modern på 80-talet. Men dom e så fina! Har hittat såna innan men dom har varit så dyr. Men på dollars kostade den bara femtio kronor så jag slog till. Hittade även en väska som är lagom som typ att ha när man åker iväg, handväskan är jue för liten då jag fyller den som satan.
Sen gick vi på stan, då hittade jag skor på Wedins. 30% rabatt på ett par vinterskor. Inte snyggast i stan men va faan.. :P Jag gillade dom.
Köpte apelsiner på vägen hem som va förbannat goda. Tror jag ska äta en till? Klämt i mig en, stor va dom. Å goda..

Så det va min dag. Ska göra lite uppgifter nu, sedan blire prata med Svensson innan han åker å jobbar. Snart är det den sista! Helvete, tror aldrig en månad varit så lång :P

Pussåkram. Hörs sen. Troligtvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0