Jävla klocka

Den går så fort!
Har iaf gjort lite nyttigheter ikväll.. Men kan jue börja med dagen.
Eftersom jag inte kom i säng igår natt förän vid typ fyra å somnade ungegär halvfem så var jag trött som ett as. Satt med dessa uppgifter å då går klockan. Så jag sov länge, lika länge som Daniel! Haha, lat jag ;)
Klev upp å käkade lite frukost, duschade å åkte iväg för att handla. Åkte in till hans bror med en bit äppelpaj! Vi är snälla vi..
Handlade lite sen hem hit.
Eftersom jag aldrig ätit kantareller som man plockar själv, så begav vi oss ut i skogen för att försöka hitta det. Lättare sagt än gjort det. Å då jag knappt kan gå på en vanlig asfalterad väg utan att snubba slå.. Blev det lite knakig gång :P Skulle klättra över ett liggande träd. Vad händer? Jag fastnar med brallan så jag står å hänger ett tag innan jag kommer lös :P

Vi hittade typ tio svampar, men det räckte för att steka till å smaka. Det va gott! Middag blev det tacopaj som också blev super.
Sen så vet jag inte om det hann bli något mer innan han åkte å jobba? Jo just jisses, vi spelade lite guitar hero också. Roligt som tusan.

Det va typ det som hänt... Eller, vi startade en maskin tvätt som jag hängde. Det va inte lite tvätt vi fick in i maskinen heller! Höll jue på att hänga ihjäl mig. Hoppas bara mina kläder hinner bli torr, för jag har tvättat allt jag ska ha med mig :( Till å med det jag ska ha på mig när vi åker. Inte så lyckat, men vad gör man när jag smutsat ner mig.
Har nyss duschat, skönt va det! För jag började frysa lite när jag satt här vid datorn å uggla. Uppgiften har börjat rulla på. Två sjukdomar av fem är skrivna. Så lite framåt går det jue iaf :P

Ha en fin fortsatt natt. Sen så får ni ha en jättebra helg. För det tänker då jag ha i Göteborg! Mys!

Pussåkram None

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, men va bra :D Bli jag fri den a ;P

haha, jaa.. telenor ha juh kundtjänst via chatt oxå, å nu ska jag börja sitta på den. Så chatta med kunder istället för att prata med dom i telefon. Det är såå slappt och skönt :D haha

2008-10-03 @ 13:58:32
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0