Jag har jue blivit en nörd!

Haha, rubriken säger allt i denna situation.
Igår kväll, glöm boken å soffan. Jag kom på att jag hade nintedo på datorn. Så det blev det! Syrran och jag satt som två nördar å spelade! Kul som tusan, fast vi fick game over hela tiden!
Kom på att jag skulle åka å sola, syrran ville ha godis. Så vi åkte till Långsele för att inhandla, så jag köte dom jävulska starka ostkrokarna! Goda.. Inte lika starka som i somras när jag å Daniel köpte dom för då dog man när man åt dom. Jisses.. Solningen blev det inget av, för jag orkade inte åka å lägga mig å svettas :P Haha..

Pratade med Daniel innan jag somnade! Mysigt.. Nu ska jag duscha, åka å handla nån frukost av nå slag! Så hungrig..

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0