Jag har inte glömt

Nej, det har jag inte. Har inte glömt bort att skriva. Det är så enkelt som att internet la av, kom in på internet men kom inte till någon vettig sida! Hade inte psyke att sätta igång å jävlas med det, då det alltid ska jävlas massor å inte bara lite lätt. Så det fick va i några dagar, fixade till det i.. Fredagskväll tror jag det var?!

Sockerkakan jag blev sugen på.. Jag bakade en, utan margarin typ. Hittade jättelite flytande som jag hällde i. Sen så fanns det jue inget att smörja formen med så jag tänkte att jag tar en silikonform. Sägs jue att man inte behöver smörja dom. SKITSNACK! Halva sockerkakan satt fast i den. Men det va inte det värsta! För det kan man leva med.. Utan den smakade faan så äckligt. Smakade fisk! Jeopp.. Sockerkaka med fisksmak är ingen hit. Inget man ska satsa på.. Så det blev att slänga den jäveln.
I torsdags va jag på sjukhuset å fick nytt recept på p-piller å sen köpte jag mig en ny klänning. Svart och vitrandig. Jättefin att ha under en annan svart klänning som e lite för kort.. Den randiga kostade bara 79 kronor. Så det sätter jag under kategorin fynd!
I fredags så va mamma på sjukan. Sedan gick vi på stan en sväng. Käkade kyckling så vi va som två grisar runt munnen. Gulligt!
Å igår va det marknad i Sollefteå. Regnade på morgonen, men det slutade å blev en sjuhelvetes fin höstdag med skinande sol. Å varmt.. Blev sedan middag hos min morbror.
När vi åkte därifrån svängde vi in på Konsum för att köpa.. Vad minns jag inte. Men Sex and the city filmen fanns där. Jag slog till. Så nu har jag sett hela den. Såg jue bara halva på tåget hem ifrån Daniel, tjuvkikade på den när tanten bredvid kollade den på hennes dator.
Tyckte den va bra, samtidigt som den va dålig. Lite för mycket tjat om bröllopet. Tycker jag!

Nu så har jag pratat med Daniel, trevligt å mysigt som alltid. Har även kikat på Andra Avenyn. Jag gillar verkligen det. Men har inte sett det på typ två veckor så jag fattade lite halvrisigt viss grejor. Men det lär nog förklaras om jag nu kommer ihåg å kika på det. Dom har jue ändrat tider sedan i våras! Inte bra för tant jag, som är senil.
Förkylningen som bitit sig fast vill inte riktigt släppa. Näsan är jävlig, halsen gör ont. Sen är det nån som sitter på mitt bröst för jag kan inte andas! As! Hoppa av..

Pussåkram

Alltså, jag skulle kunna skriva en långt inlägg om hur mycket jag tycker om Daniel å hur underbar han är. Hur mycket jag saknar honom och längtar efter han. För det gör jag. Nått enormt! Men varför ska jag skriva det här? Bättre jag säger det till honom direkt. Egentligen vet han det redan. Tror jag? Gör du det? Men det tåls att tjata om..

Kommentarer
Postat av: My

Lät som en bra helg - förutom sockerkakan :/

2008-10-13 @ 02:00:30
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Daniel

Gillar att höra;)

2008-10-13 @ 04:23:19
URL: http://ruffs1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0