Hela veckan...

Har inte skrivit på länge..
Har inget att skriva om egentligen, va på skolan onsdags! Hade sittsår när jag kom därifrån, haha. Å hjärnan va så fullproppad med nytt om psykiatri.
Igårkväll jobbade jag, va roligt att va tillbaka och idag har jag varit till Övik en sväng. Hittade en klänning som va billig. Jag gillade den! :)

Om en vecka är Daniel här nu! Så jag längtar. Har även bokat biljett ner till han. Den 26 november åker jag. Hem den 15 december. Har hela kursen på distans, så då kan jag jue åka! :)

Orkar inte skriva nå mer.. Skriver mer i helgen..

Ha en fin helg.

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, Okej. Lycka till med pluggandet ;)Va kul att han ska komma upp igen (: Hur länge blir han här da?

2008-10-25 @ 09:31:51
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0