Hatar verkligen detta!

Så nu så.. Är väskan packad! Fattar inte, hur det alltid är så jävligt att få med sig allt hem. Väskan är jue sprickfärdig så fort man har packat för hemfärd. Iofs, så har jag köpt en klänning å en tröja/jacka. Men klänningen tar jue inte så stor plats å tröjan ska jag jue ha på mig. Konstigt!

Vill verkligen inte åka hem. Men jag måste jue. Ska iväg imorgon, sen på onsdag är det skola. Sen har jag jue uppgifter som måste fixas!

Ajja, helgen i Göteborg har varit super! Skriver om den sen.

Ha en fin dag. Jag ska jue åka med SJ hem så.. Jag lär inte va hemma i tid iaf :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, jaa.. Den kosta juh typ 600, så få jag 400-500 ä jag nöjd :P Joda, dä ä prima med mig, Ska inte klaga. Ha bara slappa ihelgen. Vare med Robert å så (: Baka kanelbullar :P haha. Hur hade ni det i göteborg da? Hoppas Sj sköter sig ganska bra så du tar dig hem i lagom tid iaf ;)

2008-10-06 @ 21:44:50
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0