Sovit så skönt

Det va länge sedan jag sovit så skönt. Somnade strax efter elva, som en klubbat säl. Sen har jag sovit hela natten utan att vakna en endaste gång! Det är så skönt.. Sen så vaknade jag brutalt då hemtelefonen ringde, innan jag fattade va det var som lät, hann inte flyga upp å svara.. Men det va te syrran, nån jobbarkompis. Trodde jag hade försovit mig när det ringde, halvkika på klockan å fick för mig att den va åtta. Jisses! Vilken fart det blev innan jag insåg att klockan var tio över sex :P

Har skjutsat upp syrran te jobbet, städat ihop här hemma då vaktmästaren ska komma i eftermiddag och så har jag gjort mig klar. Ska bara klä på mig så är jag redo för dagen!
Lite nervös då jag egentligen inte vet vars jag ska, men jag har typ fyra stycken jag får terra om jag inte hitta! Haha, inte lätt att ha mig i klassen ;)

Snart så är det helg också.. Vad göra? Uppgifter, som vanligt.. Sen blir det nog rätt så jäkla lugnt! Jo just ja, ska jue bowla ikväll. Har sån kuppong att man får bowla två timmar och betala för en så syrran jag å jonas ska iväg. Snacka om ont i armen jag kommer ha sen! Lär ju däcka i säng.. :P

Hörs sen idag. Ha en jättebra dag alla. För det tänker jag ha (om jag hittar fram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0