Skolan

Kändes lite tragiskt att sitta i ett klassrum själv och läraren står och föreläser för mig. Bara mig! Kände mig som lite särbehandlad men.. Är jue så när de bara är jag som ska läsa den kursen nu, dålig planering av lärarna måste jag säga. Då jag ska läsa geriatrik efter jul ensam medan Carina läser geriatrik själv nu och lindrande vård efter jul själv. Kunde dom inte slå ihop oss så man hade någon att bolla lite tankar med? Inte då :)
Men iaf så gick hon igenom hela kursen med alla uppgifter. Sen så fick jag sitta å se tre filmer på en gång. Kan säga att den sista va rätt trist, den i mitten grina man till å den första förstod jag inte vad kvinnan sa på, för hon va jättesjuk och pratade skånska. Förstod inte mycket vill jag lova!

Måtse ringa CSN ocskå, får göra det på torsdag. Om jag kommer ihåg det, eller fredag när Daniel är hos sjukgymnasten. Måste höra hur man gör efter jul om jag ska ansöka om det tills dess. Eftersom hon på Infoteket sa att jag bara kunde ansöka för detta året först å nästa termin separat. Äsch får se, måste ringa och höra iaf!

Så när jag va ner på stan en sväng för att kolla kontot krockade jag med Sofhie och Anna M. Va ett tag sen jag träffade dom båda så det va roligt. Pratade på lite där om allt möjligt.
Sen så blev det Konsum för att handla lite att ha med på tåget imorgon. Å där blev jag så jävla hungrig så jag mådde illa, så blev att jag åkte upp på Remsle på macken där å köpte en varm toast med skinka och ost. Men jag tror jag glömde säga varm, för hon plattade bara ihop den sen va den tydligen klar. Jävla skit!

Nä, nu blir det lite nytta. Vi hörs

Tycker om dig!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken tur da :D haha, va tragiskt å va helt själv på lektion :P

Joda, det ä väl sådär. Känns som ja aldrig komma bli frisk. speciellt när jag gick från tjärnen ner till stan i strumpbyxer å kjol i lördags när jag redan va dö sjuk :p Men men, dä ä väl sånt man få ta. Det börja bli bättre iaf (:

2008-11-25 @ 16:47:40
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0