Så..

Vet inte vad jag ska skriva. Svensson är en sovtuta å sover än! Å jag sitter med katten som verkar ha gett sig tusan på att sticka hål å pungtera mina lår! Nog för att dom är feta, men han måste jue tycka om att träna/stampa på dom ;)

Iaf så.. Har jag inget att berätta, sovit som en stock i natt. Vaknade inte ens när Daniel kom å la sig, men däremot vakna jag till när han gav mig ett slag med knytnäven över näsan. Det gjorde ont vill jag lova!
Messade med mamma nyss, hemma hade det tydligen snöat. Här är det som grått å trist väder. Som regnigt i luften, ser ut som en riktig höst hemma. Men va faan, det ska jue va snö nu :)

Äsch, orkar inte skriva nå mer. Lär nog skriva mer ikväll. Ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0