Så vad har hänt

Va och bowlade igår. Jag va skitduktig om jag får säga det med. Jag hade högst poäng av mig jonas och ida. Men så när jag skulle slänga iväg klotet så tapapde jag det på nå vis så gjorde illa handleden, igen (den jar hag ont i sen jag ramla ur sängen). Så jag fick ge upp, gjorde så jävulska ont så va som ingen mening..
Sen åkte vi hem, hängde tvätt och jag prata med Svensson innan han skulle till jobbet! Nu är det bara fyra-fem dagar kvar tills jag åker :) Bara så ni vet ;)

Idag så klev jag upp, gick ner till tvättstugan för att köra igång lite tvättmaskiner. Mötte på vicevärden som va surrsjuk så blev fast där ett tag och pratade med han. Kom upp hit igen, käkade lite frukost och har läst två katilet i boken!
Nu sitter jag här, ska börja med uppgifterna, jag messar med svensson och jag tycker det är förbannat varmt i lägenheten. Aldrig är det bra temperatur här!

Hörs under dagen

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, det vore sååå skoj å åka. Ska göra mitt bästa med att försöka spara ihop dom där jäkla pengarna :P Va kul å bowla :D Tragiskt att du gjorde illa handen.. igen.. :p

2008-11-22 @ 15:17:39
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0