Så skönt

Alltså jag har skrivit det förut, men skriver det igen. Så skönt det är när man börjat bli klar med uppgifterna och får maila in dom. Har mailat in fyra teman nu, så har "bara" fem teman kvar. Haha, men det börjar bli mindre iaf ;)

Har pratat med Svensson ikväll, han va lite kinkig för att kontakten frusit igen. Dom är inte van vinter i Småland ;) Sen så har jag tvättat lite, se över vad som ska packas ner i väskan tills jag åker på onsdag.
Måste även sy upp byxorna jag köpte häromdagen! Mamma får tusan hjälpa mig med det! Ska bli roligt att åka, känns som flera veckor sedan Daniel åkte. Men det är typ två. Haha..

Nu så tänker jag bläddra runt lite på andra bloggar sedan duscha å lägga mig. Sov så dåligt i natt så får bli tidig sänggång. Men är det som vanligt så blir det inte så :)

Ha en jättebra kväll

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, nä, jag tro inte det va ;) Joda, den ha vare prima. Hur ha din vare da? :)

2008-11-24 @ 12:26:11
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0