Idag har jag varit duktig

Jajamän, det har jag verkligen varit.
Sov iofs till elva, gjorde frukost och satt mig direkt med uppgifterna. Har inte hunnit klart med nån, men en stor jävel är snart klar. Så jag hoppas det går lika bra i helgen. Oftast går det jue bra bara man slår ner arslet och tar tag i saken.

Nu så ska jag strax åka hem till mamma och pappa å äta risgrynsgröt. Är hungrig som en varg! Så ska bli riktigt gott..
Hinner skriva nå mer nu. Hörs senare ikväll.

Å ni? Håll tummen och be en stilla bön för Daniel. Han är som jag, lite smått klantig å nu ska han köra gocart med jobbet. Jesus. :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaha, det låter juh oxå riktigt roligt ;P Gå det bra med pluggandet da? När ä du klar?

2008-11-14 @ 18:11:27
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0