En litet inlägg

Just sminkat mig å försökt fått till frillan. Hatar den, men inget att göra åt, ska va rakapparaten då..
Sitter och äter frukost, då jag inte hittade nå pålägg så blev det rostat bröd med apelsinmarmelad och uppskivad banan. Smakar inte alls bra vill jag lova, så låt bli ni kloka!
Snart så e det helg, igen. Förra helgen va Daniel här, så mysigt! Men så e det jue inte nu, så denna helgen får det bli uppgifterna hela helgen. Få iväg en hög!

Sitter å kika SJ. Biljetterna är jue skitbillig, så ska försöka få tag på Annelie idag på skolan å höra  när jag börjar i januari, så jag kan boka en biljett hem. 25 kr ifrån Alvesta-Sundsvall. Det är värt att åka ett par gånger :)

Nu ska jag gå å klä på mig. Hörs och syns!

Kommentarer
Postat av: My

Låter som mitt upplägg i helgen det där ;) Hoppas allt är bra med du iaf? :)

2008-11-13 @ 13:03:30
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0