Dagen börjar inge vidare

Ja, trött som en örn när klockfaan ringde. Men nu känner jag mig faktiskt relativt pigg!
Men, när jag hade skjutsat upp syrran så tänkte jag ta mig en dusch innan frukost. Men som vanligt måste jag göra illa mig, så när jag skulle kliva i badkaret så sparkar jag in vänster fot i badkarsfoten! Gjorde såååå jävla ont. Känns som om jag har ett par tår extra där nu, för jag klöv nog ett par stycken!

Ska strax gå och göra mig klar, har halvt sminka mig klart så ska jag bara blåsa håret och plattånga det. Så är jag jue klar :) Va inte så bara.. Men jag ska inte va på skolan förän nio, så behöver åka typ tjugo i. Herrejisses, gott om tid än jue!

Imorgon åker jag :D Har i stort sett packat klart, lite smågrejor som ska ner, så ska jag sy upp brallerna ikväll så det är gjort, ska även dra i en resår i en klänning. Sen är jag klar för avfärd!
Nä, nu måste jag ta tag i mitt liv här. Ha en jättebra dag. Vi  lär nog höras hörrni! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa, du gjorde juh det. Men man fick sig juh ett gott skratt iaf ;)

Hoppas det gå bra i skolan idag (:

2008-11-25 @ 11:45:36
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0