Två dagar

Så har jag haft mina två inskolningsdagar. Trivs jag? Vet inte.. Allt är jue nytt, känner mig jätteförvirrad.
Kan jue vara för att det är nya namn, både boende och personal är helt okända. Men det lär bli bra! Bara jag kommer in i det hela.
Har fått min första dag iaf, imorgon! En delad tur, så 7-13 sedan 16-21.15 får se hur det går :)

Solen skiner ute iaf. Är riktigt skönt väder, fast det blåser lite. Men lite fläkt måste man ha :P Annars dör iaf jag :) Så det blev lunch i solen, en ost-skinksallad. Så jag är proppmätt!
Ska iväg på Vårruset ikväll, så det får gärna fortsätta vara varmt. :) Inget regn tack.
Se om jag kommer levandes därifrån, kanske knäcks i första backen eller nått :P Vem vet! Men det vore väl bra onödigt egentligen.

Va till Kramfors igår. Så har jag letat en jacka/tröja med huva och dragkedja. Jag har en i grönt, men skulle velat haft den i svart istället.
Å vad hittar jag på rea-stället? Jo precis, en svart sådan. Men denna gång tog jag en storlek, mindre. Den gröna är så stor. Jag ljög, tog två mindre! Det är sånt man njuter utav :P

Sen är det jue snart helg, igen. Men jag klagar inte! Tiden rullar på, å det närmar sig till den fjortonde. Gillar!
Utgång på lördag. Får se hur häftigt det blir.. Kan få bli en lugn kväll. Roligt att spana folk bara :P

Nu ska jag gå ut å sätta mig tror jag, se om detta blek-som-en-alvedon ansikte kan få lite färg! Ha en jättebra eftermiddag och kväll..

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa, alltid roligt å göra av med pengar ;) haha. Så du ska oxå ut på lördag, va skoj. Då kanske vi ses :D

2008-05-28 @ 17:30:01
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0