Tjolahopp

Så va de onsdag. Klippte mig imorse, 8.15 hade jag tiden. Tidigt som satan kallas det. Men de gick bra, somnade inte som gubben i stolen bredvid gjorde. Haha, värsta snarken så han vakna. :)

Nu sitter jag å väntar på att Eva och Åsa ifrån praktikplatsen ska ringa, dom ska hämta upp mig så ska vi åka till Krokom eller hur de stavas, på studiebesök! Ska bli skojjs, vet inte riktigt vars de ligger men.. Jag är trött, å är nervös att jag ska somna i bilen. Snacka om tragiskt pinsamt ;)
Slipper halvtidsbedömmningen på apu:n iaf, skönt! Dom tyckte de va onödigt.. Man är väl bäst ;)

Sen finns de väl inte så mycket mer att säga.. Än att jag inte vill va hemma :P Vill åka igen! Nu med en gång helst. Men det går som inte. Men snart :D Får bli midsommar.. Mys!

Nä nu ska jag gå å ringa chefen för jobbet i sommar. Ha en jättebra dag!

Tycker om dig, saknar dig som tusan bara :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0