Söndagkväll

Då va det natt. Trött som tusan e jag, så lär somna tokfort! Hoppas natten är lång och skön. :) Huvudet är trött och kroppen pigg. :)
Jag bakade ikväll, mazariner. Som sagt så gillar jag egentligen inte såna, men roligt att baka. Men inte för att låta ego, men mina mazariner blev goda :P Haha.

Sen har jag inte gjort så mycket ikväll, pratade med Daniel sedan blev de duschen och lite kvällsfika!
Såg de där Sanningens ögonblick. Varför tittar jag på det? Jag tycker det är så tragiskt dåligt, men kikar ändå.. Tyckte lite synd om han som satt där, för han såg ut att va så plågad. Men pengar fick han :)

Nu blire sängen, titta lite bilder, sms till Daniel sen sova.

Sov så gott dröm sött.

Längtar efter dig

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, synd att du inte kom nått. Va jätte roligt. Men du få mer än gäna komma nån annan gång :D Jadu, jag ä ledig idag oxå, så ska bara ta det lungt (: hitta du på da?

2008-05-19 @ 11:07:21
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0