Sol och blåst.

Helskottas väder. Det blåser och är kallt, solen skiner men vad har den för det? Är jue ändå ingen värme.. La mig vid typ tre eller nått i natt, och då va det minusgrader, i maj! Illailla..

Så vad bjuder min dag på? Tänkte åka å sola lite solarium nu snart, har ont i ryggen så är skönt med värmen. Plus att man kanske får sig lite färg så man slipper se ut som en Ipren.
Sen tänkte jag åka och handla, ska testa mig på att baka mazariner, haha. Får se hur det går, men det såg inte så svårt ut? Jävligaste är att jag egentligen inte tycker om såna, men baka kan man jue göra ändå. Alltid nån som käka upp det :)

Sen så ligger jue en ny vecka alldeles framför oss. Vad händer? Jag har min sista vecka på apu:n. Känns sorgligt :) Trivs där! Sen så händer det väl inte så värst mycket mer egentligen. Jag och planera är inget som brukar dra jämt, blir mer ta dagen som den kommer liksom, men jag trivs så också :)

Nu ska jag åka! Men ha en supersöndag, så lär vi höras

Tycker om dig! Enormt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0