Skitväder

Alltså, nu blir jag less på detta väder. Det är tre minus ute och tokregnar, så bara tanken av att gå ut, gör att man blir totalt genomblöt :)
Men dagen har gått ändå, fikat och pratat, spelat kort och käkat mat :P Dom e så gulliga där, vill stanna kvar! Men kan jag jue inte :P

Samma visa imorse, va så jävulska trött så visste inte hur jag skulle bära mig åt för att slippa kliva upp. Varför ska de vara så svårt? Låg iofs å tänkte ett tag igårkväll, somnade ändå snabbt. Men upp tar man sig alltid, hur trött man än är måste man jue.

Men efter allt mitt tjat om att Sverige ska krypa att det är så långt, så har det tydligen gjort det :P Daniel hade typ, fattar egentligen inte men ändå, gjort nånting å knappat in nånting å hejåhå så blev det 25 mil mindre mellan oss. :) Haha, om man fortsätter så kanske de kryper med 25 hela tiden? Gillar tanken :) Tycker om dig! Enormt

Sen så, har jag fått en lågjävel på hjärnan. Går å liksom nynnar melodin, men kan inte komma på ett endaste ord. Jobbigt! Går liksom å funderar på den, å jag tror att jag gillar den? Haha

Ha en bra eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okey, jaa. hon få juh följa med hon a om ni vill parta lite (:
Såg ja fundersam ut? :P haha, jaa, Där se man :D

2008-05-20 @ 17:54:10
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0