Sista veckan..

Ja då har man påbörjat sista veckan på apu:n. Känns tråkigt som tusan, men sånt är livet :)
Var svintrött imorse när klockjävulen ringde, sjukt va trött jag var. Så de blev ett par snoozningar innan jag orkade mig upp, in i duschen, frukost, gjorde mig i ordning å iväg. Va lite sen, å som vanligt när man är det hamnar man bakom allting som kör supersakta.. Men kom i tid :) Man är väl en jävel ;)
Bakade en sockerkaka sen åkte vi iväg på utflykt jag, åsa, ewa och två tanter. Supermysigt! Vi åkte iväg till älven, satt och fikade lite, pratade och spelade fem kort :) Å jag har blivit en hejare på det :) Delad första plats, så det tar sig :)

Kvällen.. Hm, kom hem å käkade lite middag. Sen satt mamma och jag kvar vid bordet och pratade länge om allt. :) En solning blev de ikväll också, sen har jag klippt/färgat mammas hår slingorna ska hon få imorgon :) Sen har jag självklart pratat med Daniel. Ingen trodde väl nå annat ;)
Har skällt på HerrSvensson ikväll, så får se om det finns nått blogginlägg imorgon nu då ;) SAKNAR DIG!

Nu blire en kopp te med skorpor, sen sängen. Ögonen vill lägga igen!

Sov så gott folket..

Sist men inte minst; Tycker om dig i mängder! Längtas.. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, vi ska nog ev. ut den 7 igen, så ha du inge planerat då få du gärna komma (:
Nää, ja jobbar heela veckan å hela helgen, så bli inte mkt roligt :/ ska du göra da?
hm.. Jag va ner till Långsele en sväng. Hämta nå bilder hos Sofhie, så det kan inte varit helt omöjligt att det va lilla jag :p

2008-05-20 @ 15:03:52
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0