Ord som ord

Idag har jag varit aktiv. :) Varit ute å vattnat blommorna och trixa lite där, städat garaget åt pappa som såg ut som om kriget dragit igenom där åsså har jag kört fyrhjulinh (inte så aktivt men...ja ändå). Dagen har liksom rullat!
Åka å sola gjorde jag inte, som vanligt. Man ska inte planera, blir jue ändå inte av :) Men får bli i veckan, funkar det med..
Då är det bara eftermiddagen och kvällen kvar av denna helg. Ska skjutsa syrra te stan, handla lite, hem och baka. Om jag nu kommer hem i vettig tid, annars får jag göra baket i veckan åsså :P

Jag är på så förbannat bra humör idag, vaknade på rätt sida helt å hållet! Känner mig sprallig, vill hitta på nått roligt, skratta å flamsa på. Men ingen är liksom på hugget, alla verkar dyster för att det är måndag imorgon! Jisses, jag återkommer på fredag då jävlar ;) Nån som är på? :P

Sen måste jag jue få skriva en liten fråga, vad får folk att tro att man är vaken klockan fem en söndagmorgon å då är sugen på att prata i telefon? Vad får dom att tro, att när man blir väckt av nån som är fullare än satan själv, orkar vara pigg och trevlig? När dom aldrig hör av sig annars, dagtid eller i nyktert tillstånd? Nått måste jue vara fel då eller?

Men jag är glad ändå jag :) Fast saknar Daniel :/ Men är jue nästan skitsnart tills vi ses men.. Ändå! Dyngsverige å va långt..

Nu blire strax middag, magen kurrar! Ha de så bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måndag är väll bra, eller? :P Tycker jag iaf! Hoppas du haft en trevlig helg?

2008-05-18 @ 19:17:20
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0