Ord små, i löpande

Nu tycker jag att dagarna har börjat rullat på bra :) Det tycker jag verkligen om.. Men som jag sagt innan, bara dagarna inte går lika fort när vi träffas :(

Gårdagen var bra, tråkig, rolig och funkade.
Slutet var ändå bäst, ifrån halvett till halvfyra. Då blev de Daniel!
Men när vi la på totaldäckade jag, totalt. Känns som att jag knappt hann nerför trappen och till sängen innan jag sov. Men gott sov jag.

Gubbsen håller på att såga bräder, så jag har en kasslergratäng i ugnen och morötter väntar på att bli rivna.. Maten har dom beställt till klockan ett :) Roligt, älskar att laga mat :P
Ska gå å duka lite nu och plocka.

Hörs senare..

Saknar dig! Som bara satan.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0