Min Alldeles Egna Fredag

Som sagt, de där med att sova länge när man är ledig är totalt omöjligt.
Vaknade typ vid sex, klarvaken tittade jag på klockan. Men kände att kliva upp klockan sex när man är ledig är lite till att ta i. Eller? Så jag tvingade mig själv att somna om, vaknade typ halvåtta. Pigg! Även då fick de bli somna om, vill inte kliva upp så tidigt! För, för mig är det tidigt.. Men när jag vaknade vid nio gav jag upp, läste SMS, skickade SMS sen klev jag upp.
Vaknade i natt, vid två i ett ryck. Mardröm, minns inte om vad men jag skakade och var jätterädd. Töntigt, jag vet. Men det är läskigt. Sen kunde jag jue inte somna om, för fick jue för mig en massa grejor. Haha, så med täcket och en kudde över huvudet fick jag allt somna om.

Vädret måste jag jue skriva om också. Det va jue så helvetes fint i lördags,  när solen stekte och det blåste lätta vindar. Då kände man jue att, nu är sommaren verkligen här. Men, redan på söndagen dalade det rejält. I måndags och i tisdags så kom de lätta snöflingor dock inget som la sig på marken som vitt. Men ändå! Å nu är solen uppe iofs, men det är jue kallt. Det blåser satan så kallt. Så här vill man inte ha vädret alltså. Är de nån som beställt de här, ska han/hon få stryk! :P

Helgen nu då, har uppgifter kvar till skolan att göra. Bara några enstaka, men det måste göras ändå. Sen så vet jag inte vad som händer, är sugen på att åka till Sundsvall å gå ut åsså är jag bjuden te Sandra. Så vad göra? Egentligen är jag inte sugen på att festa, för det lär bli nästa helg också? Kanske ska de få bli en lugn helg ändå? Softa lite å jävulska massa Daniel? :) Gillas.. Vi får se.. Än så länge hinner jag ändra mig ett par tusen gånger!

Nu tänkte jag gå till duschen å sedan göra mig i ordning för lite ärenden som de så fint heter :)
Ha en jättebra dag!

Jag är duktig på att svära. Nån fler än jag som sett det? :) Men jag får det.. :P

Saknar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tycker du ska gå till Sandra, tro det bli roligast så ;D
Håller med om vädret.. Satan va less man blii!! Man trodde juh verkligen att sommarn va nära, men icke :(

2008-05-16 @ 11:28:19
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0