Lite så här..

Solen bara skiner ute. Ser ut att bli en jättefin kväll. Sånt gillas! :)
Min nya lilla plattång är superbra och supervarm! Jisses, den blir så helvetes varm utanpå också så man måste passa fingrarna och pannan. Brände mig innan, men fick snabbt kyla ner, vill inte ha nått fult sår igen.
Det som jag fick för nån vecka sedan har jue börjat försvunnit (fast det fick jag av min gamla)
Nya plattången, måste jue få skryta lite om den alltså.. För man får till jättesöta lockar med den, har inte långt hår alls. Så den är jättelagom! Så fint...

Så de får bli lite platt, lite lockar, lite uppsatt å lite ruffs ikväll. Haha..

Sen så saknar jag Daniel. Blev inget prat igår, jag var alldels för trött så jag däckade ett par gånger under messandet :P Så får hoppas att det blir iaf lite prat ikväll/inatt. En daglig dos måste intas!

Nu ska jag gå å borsta tänderna och utnyttja hårsprayen lite!

Ha en superkväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-24 @ 18:22:27
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Olivia

hoppas du får en super bra lördag!
kolla gärna in min blogg och kasta in en komentar!
kramkram! =)

2008-05-24 @ 18:26:53
URL: http://oliviaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0