Lite allt

Min första dag gick jättebra. Bättre än jag trodde faktiskt, men var totaltom i huvudet när jag åkte ifrån jobbet. Glömde blinka när jag körde å körde förbi där jag skulle in bland annat.
Men jag skyller på att de va första dagen på jobbet :P
Chefen ringde idag, undrade om jag kunde jobba i natt å eventullet imorgonnatt. Å det sa jag jue ja till, pengar behövs alltid. Ska väl gå å försöka vila lite sen, annars lär jag väl däcka inatt. Kanske inte så populärt tror jag ;)

Jag å syrran har käkat lunch på stan, buffé på Valvet. Gott va det! Fläskkarré, kycklingklubbor och laxspett. Å massa annat, åt nog så jag va färdig att spricka :P Kanske inte så jävligt men, inte långt ifrån!

Så enormt fint väder ute, solen riktigt steker. Vågar inte sätta mig ute bara, brukar bli röd som en gris, sen lika vit igen. Å pinsamt att komma till jobbet som ett rött jätteäpple! Så det får bli altanen sen, sitta å jäsa å svettas ett tag där :P
Ska grilla ikväll iaf, kyckling! Gott..

Nu ska jag gå å ta mig ett glas Fanta Free Äpple, jag gillar! Å sätta mig ute.
Ha en superhelg om jag inte skriver nå mer. (ni får ha en superhelg ändå, fast jag skriver mer :P)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj va du hade gjort om här, trodde ja kommit in på fel blogg :P haha. Jaha, jaa.. Dä ä juh alltid bra å jobba. Men som sagt vi lär nog ses om du ska ut ;)

2008-05-30 @ 18:54:47
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0